lördag 14 april 2012

Baby Foot

Så här ser mina fötter ut just nu!
Har läst på bloggar och i tidningar om Baby Foot redan länge, och fast det är mer pengar än jag brukar spendera på mina fötter, så tyckte jag att det kunde vara på tiden att unna dem någonting! 
Det första skedet är väldigt enkelt - man trär bara på sockorna. Sedan ska de sitta tätt på i två timmar, så man måste nästan sitta stilla, eftersom inget får läcka ut. 
Nästa skede är lite småskrämmande. Inom 5-7 dagar börjar huden flagna av. Och efter att all skit trillat av ska man få babylena fötter! Som jag väntar för att se om det funkar!



3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig hört, låter jätteintressant! Du måst berätta sen om dom blev lena som en babyrumpa! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. babyfötter räcker för mej! ;) men joo, de e klart ja ska berätta hur de gick! hittils ha inget falli av!

      Radera
  2. Skriv din kommentar här!Baby foot är verkligen en bra produkt! Helt otroligt vilket fint resultat. Skönt att slippa fila och skrubba och nu några månader efter är fötterna fortfarande lika baby mjuka! Värt varenda krona!

    SvaraRadera